Uslovi korišćenja i prodaje

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo Finest Food d.o.o., svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.thesaint.rs
 
O B A V E Š T A V A
- da se prodaja hrane i pića putem internet sajta www.thesaint.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Finest Food d.o.o., adresa za izjavljivanje reklamacije je: info@thesaint.rs.
- da se osnovne kategorije i nazivi hrane i pića mogu naći na sajtu www.thesaint.rs.
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.thesaint.rs smatra prodajom na daljinu.
- da je prodajna cena hrane i pića naznačena uz svaki artikal;
- da su sve cene izražene sa uračunatim PDV-om;
- da je usluga isporuke hrane i pića besplatna za porudzbine koje su veće od 600 rsd (minimalan iznos cene hrane, ne uključujući cenu pića). izuzev pojedinih gradskih zona gde mogu važiti posebni uslovi.
- kupljenu robu isporučujemo u roku datom od strane operatera prilikom poručivanja, putem sopstvene dostavne službe, kao i eksterne kurirske službe, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE - da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.thesaint.rs.
- da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.thesaint.rs može platiti pouzećem  gotovinski ili karticom u trenutku isporuke, kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu;
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
- da je sajt www.thesaint.rs dužan da isporuči hranu uz poštovanje svih higijensko-sanitarnih normi kao i strogo poštovanje receptura i metodologije koja se uobičajeno koristi prilikom spremanja hrane. Ako isporučena hrana nije zadovoljavajućeg kvaliteta, potrošač koji je obavestio prodavca o nedostacima, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni, bez naknade, povraćajem novca putem vrednosnog vaučera ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene primljene robe. Sve troškove koji su neophodni, a koji su nastali kao posledica greške prilikom isporuke ili pripreme hrane, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi sajt www.thesaint.rs.
- da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, nema pravo na odustanak  i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu proizvode, pod uslovom da su isti pripremljeni u skladu sa standardima odnosno da su isporučeni u zadatom roku. Detaljnije na strani PRAVO NA ODUSTAJANJE.
- da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već konzumiran proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJE.
 
S poštovanjem,                                  
picerija The Saint
 

REKLAMACIJE
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda ili neposredno nakon otvaranja odmah prijavite kuriru/dostavljaču koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 15 min. od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje zamolite kurira/dostavljača da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda.


Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije odnosno druge vrste pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 15 min. od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/4405440, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@thesaint.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) ili putem telefona, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

 
POVRAĆAJ SREDSTAVA
Kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 069/4405440 ili nam pošaljite email na adresu: info@thesaint.rs podatak Vašeg broja telefona, Vašu adresu sa koje ste poručili, vreme kao i kratak opis nedostatka.
Kada dostavite potrebne podatke, bićete u najkraćem roku obavešteni o postupanju vezano za traženi povraćaj novca.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, vrednosnim vaučerom u minimalnom iznosu sporne porudžbine ili gotovinski preko kurira/dostavljača.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, picerija The Saint je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.


PRAVO NA ODUSTAJANJE
Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.thesaint.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od predate porudžbine u roku od 10 minuta od trenutka poručivanja. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje..

U slučaju blagovremenog odustanka od kupovine, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća u celosti, i nakon što se utvrdi da je odustajanje bilo blagovremeno.

U slučaju neblagovremenog odustajanja, proizvodi se ne mogu naknadno vratiti, osim u slučaju neispravnosti same porudžbine.


NAČINI PLAĆANJA
Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  •  plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
  •  plaćanje pouzećem platnom karticom u trenutku isporuke
  •  platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu.

Plaćanje pouzećem gotovinski
Prilikom preuzimanja porudžbine koju ste prethodno poručili putem našeg sajta www.thesaint.rs, plaćanje porudžbine se vrši  u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru/dostavljaču koji Vam donosi porudžbinu.


Plaćanje pouzećem putem platne kartice u trenutku isporuke
Prilikom preuzimanja porudžbine koju ste prethodno poručili putem našeg sajta www.thesaint.rs, plaćanje porudžbine se vrši  platnom karticom preko POS terminala direktno kod kurira/dostavljača koji Vam donosi porudžbinu.


Plaćanje karticama
Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex, DinaCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja redirekcija ide na platnu formu PSP u PSI DSS sigurnom okruženju koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:
Broj kartice, datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.


Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti

kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije,

a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.

Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Hvala Vam na razumevanju

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko www.thesaint.rs. mora ispunjavati sledeće uslove:

  • Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
  • Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Želimo Vam uspešnu kupovinu.
 
 
 
POLITIKA PRIVATNOSTI
Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

U kompaniji Finest Food d.o.o. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.
Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Finest Food d.o.o.


Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.
Kompanija Finest Food d.o.o. će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Finest Food d.o.o. neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji Finest Food d.o.o.  su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.
Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.


Cookies
Finest Food d.o.o. koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.


Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Finest Food d.o.o.  se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
 
 
USLOVI ISPORUKE
Rok isporuke
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 3-5 minuta.
Od tog trenutka teče rok isporuke je koji je dat prilikom poručivanja.

Preuzimanje pošiljke
Naši dostavljači ili eksterna kurirska služba , pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 10:00-01:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate porudžbinu/proizvode da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj 069/4405440 ili putem email-a info@thesaint.rs Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku od dostavljača/kurira. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas dostavljač/kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, porudžbina će se vratiti nama.


Cena isporuke
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 600 dinara ili veći je besplatna, izuzev gradskih zona za koje važe posebni uslovi.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.

 

string(0) ""
string(0) ""