Najčešća pitanja

Porudžbine za Stari Deo grada isporučujemo u sledećim mestima:

  • Stari grad
  • Dorćol
  • Beograd na vodi
  • Senjak
  • Savski venac
  • Palilula (samo uži gradski deo)
  • Mirijevo
  • Medaković
  • Konjarnik
  • Karaburma
  • Zvezdara
  • Dušanovac
  • Dedinje
  • Vračar
  • Voždovac
  • Stepa Stepanović
  • Višnjička banja
  • Višnjica
  • Braće Jerković
  • Banjica

Dostava se naplaćuje 119 dinara za sve porudžbine kreirane isključivo preko sajta.

Dostava kreirana pozivom na 011/440-5-440 ili 069/440-5-440 se naplaćuje u zavisnosti na kojoj ste adresi.

(minimalan iznos za dostavu je 600 dinara u hrani ili više, ne uključujući cenu pića).

Dostavu za Stari Deo grada vršimo mi sa našim dostavljačima

Dostava za Novi Beograd, Zemun i Bežanijsku kosu vrši se isključivo preko Glovo aplikacije.

Prosečno vreme isporuke je 45 minuta i ono može da varira u zavisnosti od toga u koji deo grada vam dostavljamo porudžbinu, kao i od zauzetosti kuhinje.

U svakom slučaju, nakon što naručite hranu putem našeg sajta, mi ćemo Vam na e-mail poslati informaciju o tome kada možete da očekujete isporuku.

Da bi promo tiket kod mogao da bude iskoršćen korisnik mora imati kreiran nalog (mora se prethodno registrovati na naš sajt). Nakon dodavanja željenih proizvoda u korpu, ispod porudžbine nalazi se polje PROMO TIKET KOD u koji je potrebno uneti jedinstveni vaučer i potom kliknuti dugme – Iskoristite popust.

Minimalni iznos porudžbine od 600 dinara ostaje da vazi i nakon korišćenja vaučera.

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda ili neposredno nakon otvaranja odmah prijavite kuriru/dostavljaču koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 15 min. od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje zamolite kurira/dostavljača da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije odnosno druge vrste pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 15 min. od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/4405440 ili 011/4405440, i da pošaljete sliku na kontakt telefon 060/719-34-13 (Viber ili WhatsApp) ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@thesaint.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) ili putem telefona, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:

  •      plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
  •      plaćanje pouzećem putem platne kartice u trenutku isporuke
  •      platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu.

string(0) ""
string(0) ""