Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda ili neposredno nakon otvaranja odmah prijavite kuriru/dostavljaču koji Vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 15 minuta od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje zamolite kurira/dostavljača da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda.


Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije odnosno druge vrste pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 15 minuta od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/4405440 ili 011/4405440, i da pošaljete sliku na kontakt telefon 060/7193413 (Viber ili WhatsApp) ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@thesaint.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) ili putem telefona, tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Potrudićemo se da u što kraćem roku odgovorimo i rešimo Vašu reklamaciju.